KÁRPÁT-MEDENCEI CSALÁDSZERVEZETEK SZÖVETSÉGE

Együtt könnyebb...

II. Gyepüőr találkozó Erdélyben

2021. szeptember 28.

A Köröstárkány-i Családszervezet jóvoltából 2021. szeptember 25-én és 26-án Köröstárkányban került megrendezésre a II. Gyepüőr találkozó.

Első nap: a határon túlról érkezett és a helyi vendégek fogadása után megkezdődtek a programok. A kisebb gyerekek helyi motívumokat felhasználva cserépedényeket festettek. A nagyobbak íjász versenyen vettek részt. Ebéd után a Béli hegyekben kirándultak a résztvevők, ahova terepjárók segítségével jutottunk fel és csodálkozhattunk rá a környezetünk szépségeire.

Ezt követően a köröstárkanyi kultúrotthonban érdekfeszítő előadásokat hallhattunk Zentai Ákos, Born Gergely és Pápai Zoltán közreműködésével. A jó étvággyal elfogyasztott vacsora után a körös parton tábortűzzel zártuk a napot.

Második nap: közös reggeli után ellátogattunk az európai hírű kiskohói Medve barlangba.
A rendezvény zárásaként a résztvévők lerótták kegyeletüket a köröstárkanyi hősök és mártírok emlékművénél. A búcsúebéd és a délutánba nyúló beszélgetések után vendégeink elköszöntek.
Köszönet minden résztvevőnek és segítőnek.

Egy jővőbeli újabb találkozás reményében Benedek Kata, a Köröstárkány-i Családszervezet elnöke.