KÁRPÁT-MEDENCEI CSALÁDSZERVEZETEK SZÖVETSÉGE

Együtt könnyebb...

A Sámuel Alapítvány családegyesítő hétvégéje

2023. augusztus 13.

A Sámuel Alapítványnál immár hagyomány, hogy a tagcsaládok évente egyszer az Anyaországban találkoznak és együtt töltenek néhány napot. Sajnos a háborús helyzet miatt szétszakadt „nagy Sámueles család” részére ez az egyetlen biztonságos lehetőség az éves találkozó megtartására. Idén Berekfürdő és Hortobágy volt úticélunk.

Augusztus 11-én a hajnali órákban ki-ki a határátkelőn, vagy otthonában, már készen állt a nagy utazásra. A határátkelést és a több órás utat követően, a csoport kisbuszokkal és személyautókkal érkezett meg Berekfürdőre a Református fenntartású Megbékélés Házába. A pénteki és a szombati nap fürdőzéssel telt, mindenki kedvére lubickolhatott és beszélgethetett. Szombat este egy cirkuszi előadást is megtekinthettünk, egy vándorcirkusz előadásában. Vasárnap reggel a helyi református gyülekezet istentiszteleti alkalmán vettünk részt. Az együttlét utolsó napján a Hortobágyi Nemzeti Parkba és a helyi Madárkórházba látogattunk el, illetve motorcsónaktúra keretein belül közelről is megtekinthettük a kilenclyukú hidat.

A hétvége igazi kikapcsolódás volt, mind a gyermekek, mind a felnőttek számára, a testi-lelki feltöltődésre, a közös nagy beszélgetésekre mindannyian nagyon vágytunk.

Elsősorban hálát adunk Mindenható Istenünknek, hogy elkészítette számunkra a találkozás lehetőségét támogatóinkon keresztül, akiknek szeretnénk köszönetünket kifejezni: a Kárpát-medencei Családszervezetek Szövetségének, aki hozzájárult utazási költségeinkhez, a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.-nek, aki Berekfürdői szállásdíjunkat támogatta, illetve a Magyar Református Szeretetszolgálatnak, aki lehetővé tette Hortobágyi kirándulásunk megvalósulását. Köszönettel tartozunk állandó támogatóinknak, akik szintén hozzájárultak ehhez a fontos találkozóhoz.

Istené legyen a dicsőség érte!